Byphasse Keratine Liquide sprej za kosu

16:03:00

U protekla dva mjeseca sam testirala ovaj keratinski sprej za kosu brenda Byphasse stoga danas čitate moje iskustvo i mišljenje o ovom proizvodu

 Proizvod dolazi smješten u plastičnoj bočici od 250 ml sa raspršivačem i košta oko 6 KM, s tim da se često može naći na akciji za oko 4 KM. 

Proizvođač kaže: Keratinski sprej je čudotvorni saveznik pri postizanju lijepe i njegovane kose. Korištenjem spreja kosa postaje zaglađenija i sjajnija. Ne masti kosu. 

Ovo je sprej koji se ne ispire. Dakle, koristi  se na poluosušenu ili osušenu kosu. Ja ga koristim prije sušenja kose, dakle na poluosušenu kosu.
 Ono što će posebno radovati one koji imaju masniju kosu jeste da je ovaj sprej neće dodatni mastiti niti otežavati. Nakon njega, kosa bude sjajnija i svilenkastija.  Također sam primijetila da mi se kosa manje mrsi otkad koristim ovaj proizvod.
Kosa više ne izgleda tako beživotno kao ranije. Ulje keratina štiti vlakna kose i jača prirodnu zaštitu kose.  Još da kažem  da proizvod ima jako lijep i ugodan miris ali se on ne zadržava na kosi.




Ingredients: Aqua (Water), Alcohol Denat., PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-6, Parfum (Fragrance), Hydrolyzed Keratin, Polyquaternium-11, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Phenoxyethanol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Amyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxycitronellal, CI 15985 (FD&C Yellow 6). 



Jeste li probale ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci? 



You Might Also Like

6 komentari

  1. Doci ce i ovaj sprej na red za kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima li u DMu da se kupi? Nisam dosad vidjala u moru drugih..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Byphasse proizvode možete naći u Cm, Dm kao i Konzum marketima :)

      Izbriši
  3. Koristila sam i nista mi ne radi kosi, kao i da ga nisam naspricala 😢

    OdgovoriIzbriši
  4. Htjela sam ga probati i sad kad sam vidjela alkohol denat na drugom mjestu sumljam. Trenutno koristim neki balein i isto radi kao i ovaj

    OdgovoriIzbriši
  5. https://beautywithsabina.blogspot.com/2015/12/empties-1.html?showComment=1597459310642#c1220103968919467861

    OdgovoriIzbriši

Subscribe