Essence mauve lips

14:24:00

U ovom postu ću vam predstaviti moju omiljenu "lips" kombinaciju. U pitanju su proizvodi iz essence-a koji su ujedno i moji "go to" proizvodi.
Prenaglašene neutralne usne su se vratile u modu a na tome možemo zahvaliti ponajviše Kylie Jenner ili njenom šminkeru? :D


Kombinacija koju ja najčešće koristim jeste karmin 03 Come naturally te olovke Satin mauve i Soft berry. Karmin je izuzetno kremast kao i olovke, međutim ovo su stare, nove još nisam ugrabila. 
Ova kombinacija je meni izdržala na usnama više od 6 sati vjerovali ili ne :) 
Satin mauve olovka - nema se  tu šta posebno pričati osim da je savršena, uklapa se sa većinom karmina. Sa njom možete precrtavati usne do mile volje :D a da to ne izgleda vještački. 
Slijede swatchevi i kombinacija ovih proizvoda na usnama. :) 






Toliko od mene za ovaj put :) :* 






You Might Also Like

0 komentari

Subscribe