Maybelline Instant Age Rewind Concealer - 120 Light

04:03:00


Nakon mjeseci korištenja i testiranja ovog vjerovatno najpopularnijeg drogerijskog korektora, došlo je vrijeme da on dobije i svoje mjesto na mom blogu. Apsolutno zasluženo.
Od prije par godina unazad željela sam isprobati ga ali kako to obično biva, kod nas nije dostupan, nažalost.  Međutim, možete ga naći na stranim sajtovima ili Silk Beauty i naravno ako idete negdje u inostranstvo.


Dolazi u plastičnoj ambalaži u količini od 6.8 ml. Na vrhu se nalazi spužvasti aplikator kroz koji izlazi proizvod nakon što okrenete gornji dio. Sve to dolazi zaštićeno naljepnicom.
Prilikom prvo korištenja, potrebno je prilično mnogo puta okrenuti crveni dio ispod spužvice da bi proizvod konačno krenuo izlaziti.
Za ovaj korektor kažu da ima anti age svojstva sa goji bobicama haloxyl-om koji brišu tamne krugove oko očiju i ublažavaju bore.


Spužvicu na vrhu nije potrebno prati jer navodno ima antibakterijska svojstva. Znam da dosta cura skida ovaj aplikator jer smatraju da je nehigijenski ali ja iskreno ne vidim potrebu za tim. Proizvod koristim već dosta dugo pa mogu reći da nisam imala nikakva neželjena dešavanja od njega na koži.


Prekrivanje mu je srednje, rekla bih, sa osvrtom na moje izuzetno tamne podočnjake. Tekstura je kremasta i veoma lagano se blenda. Baš fino osvježi, posvijetli i hidratizira okoloočno područje.
Usporedbe radi, ne prekriva kao Catrice kamuflaža, definitivno se vidi razlika ali ovaj korektor mi je mnogo draži od kamuflaže jer se skoro nikako ne uvlači u borice. Sa ovim korektorom imate taj osjećaj "komforta" dok sa kamuflažom  se tik po nanošenju osjeća suhoća i zatezanje ( i naravno neminovno uvlačenje u bore).
Nakon što ga setujem puderom u prahu, ne miče se tokom cijelog dana.
Nijansa 120 light je žutog podtona što ćete vidjeti i na slici ispod: (na mojoj ruci je mnogo više žut nego na licu)

Iz cijele priče možete zaključiti da je ovo moj novi omiljeni korektor i definitivno bih vam preporučila da ga isprobate. Moje pakovanje je pri kraju a novo već stiže jer ne želim ostati bez njega :)

Jeste li ga isprobale  i kakvo je vaše mišljenje? Koji je vaš omiljeni korektor? 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Koliko si ga platila? Sa kojeg sajta si naručila, bas se zanimam za njega ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga naručila sa instagram profila Silk Beauty a platila sam ga 25 KM :)

      Izbriši

Subscribe