Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipsticks

14:08:00


 Golden Rose je nedavno izbacio novu liniju mat tečnih ruževa za usne (12 nijansi). Dolaze u pakovanju od čvrste plastike i sadrže 5,5 ml proizvoda. Sve to, naravno, se nalazi u jednostavnoj kartonskoj ambalaži.

Miri ovih ruževa je presavršen. Meni mirišu na vaniliju i taj miris je prisutan dok nanosite ruž na usne, kasnije ga više nećete osjetiti. Pigmentacija je ludilo, dakle sa jednim slojem dobićete potpuno prekrivanje. Tekstura je veoma gusta i kremasta koja lagano klizi po usnama pri tome ne ostavljajući tragove nanošenja i dijelove neobojenih usana.  Suše se veoma brzo, u roku od jedne minute, rekla bih i kraće, u potpuno mat. Nakon što se osuši ne ostavlja tragove na zubima, čašama i slično. Najbolja osobina ovih ruževa je njihova dugotrajnost. Nakon njihovog nanošenja mirni ste narednih 6 sati otprilike osim ako ne namjeravate pojesti nešto masniji obrok. Laganije obroke će preživjeti kao i piće.  
Što se tiče isušivanja usana ja s  tim nemam problema a sa ovim ruževima vjerujem da ni oni sa suhim usnama neće naići na tu pojavu obzirom na to da ovi ruževi sadrže ulja.
Nije ih baš tako jednostavno ni skinuti. Moj prvi pokušaj je bio micelarnom vodom i završila sam sa ružem na skoro cijelim obrazima. Dakle ono što će vam trebati za njihovo skidanje je neko dvofazno sredstvo. 
Na  slici ispod su dvije nijanse koje ja posjedujem: 10 i 05 


 Što se tiče aplikatora, veoma je precizan pa ih je moguće nanijeti i bez prethodnog uokvirianja usana olovkom. Ja obično koristim i olovku jer sam tako sigurna da neću pogriješiti jer ako pogriješite to je kasnije veoma teško popraviti.






 Prikazi nijansi na usnama:
10


05


Otkako sam nabavila ove ruževe doslovno se ne odvajam od njih, savršeni su mi. Moram priznati da me Golden Rose veoma pozitivno iznenadio kvalitetom ovih ruževa. Nadam se da će nadopuniti ovu liniju ruževa sa još kojom nijansom. 
Cijena ovih ruževa se kreće od 6 do 8 KM zavisno od mjesta kupovine. :) 



Jeste li probale ove ruževe? Kakvi su vaši utisci? 
Hvala na čitanju!

You Might Also Like

6 komentari

  1. Divan post !
    Odlične slike <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepe slike, naravno ovu famoznu 10-ku već dugo želim, ali nikako da se uputim i kupim ju.

    Ako želiš pogledaj moj blog --> www.valentina-grahovac.iz.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :*
      Ja bih ti prije preporučila 05, meni je ona mnogo ljepša od 10-ke i definitivno omiljeni ruž svih vremena :)

      Izbriši
  3. Kako tebi 10-ka izgleda tamnije na usnama , kod mene je svijetlijee ☺☺ a jel' imas neku olovku jos na usnama ? ☺☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo sam uokvirila usne onom Essence - lovely frapuccino olovkom pošto ja bez olovke ne znam nanijeti ruž haha
      A inače mi je tamnija prirodna boja usana pa moguće i da je zbog toga :)

      Izbriši

Subscribe