Avon Miracle Glow ulje za lice

12:42:00

Ako ste čitali moj prethodni post o favoritima mjeseca onda ste mogli vidjeti da sam oduševljena ovim novitetom iz Avon nutra effects linije.
Miracle Glow je lagano ulje za lice napravljeno od pet vrsta sjemenki:
Babassu ulje - potiče proizvodnju kolagena
Ulje marakuje - potiče proizvodnju elastina
Ulje marule - umiruje
Ulje zelene kafe - hidratizira
Laneno ulje - jača prirodnu barijeru kože

Alergološki je testirano, bez parabena i boja te je prikladno i za osjetljivu kožu. 
Ambalaža ovog ulja je veoma elegantna staklena bočica sa pipetom za doziranje u kojoj dobijete 30 ml proizvoda. 
Miris je vrlo blag, skoro da se i ne osjeti.
Preporučuje se da 2-3 kapi iskapamo na dlanove ruku te umasiramo na lice i vrat. Moja koža lica je normalna do suha i uglavnom nanosim 3-4 kapi nakon što sam prethodno detaljno očistila lice.
Veoma će se brzo upiti i neće ostaviti mastan trag na licu. Lice nakon njega bude izuzetno hidratizirano i mekano. 
Ono za šta ga još ponekad koristim jeste da ukapam nekoliko kapi u spužvicu kojom utapkavam korektor. Korektor mi se znatno manje uvlačio u linijice ispod očiju. Također ga možete dodavati u tečni puder ako ste ljubitelj dewy efekta na licu. 
Lagana formula Miracle Glow čini da se ovo ulje brzo upija i ne zatvara pore. 
Miracle Glow je odličan dodatak rutini njege lica koji vam mogu od srca preporučiti.. :)







Jeste li probale Miracle Glow ulje i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Divan post draga .
    Imaš predivan blog <3
    Pogledaj moj blog ako želiš : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva cekam da kupim ovo ulje! Imamo isti tip koze da se nadam da ce odgovarati :)
    Lijepa recenzija

    OdgovoriIzbriši

Subscribe