Empties #5

07:14:00

Zdravo i dobrodošli u novi post u kome ću vam predstaviti moje  potrošene proizvode u prethodnom periodu pa ako vas zanima nastavite čitati..

Preparativa

Avon naturals šampon sa mentom i čajevcem protiv peruti - oooodličaan i trenutno moj omiljeni. Već sam ga spominjala u favoritima mjeseca augusta (ovdje). Odlično se bori protiv peruti i ne izaziva svrab za razliku od Subrina recept šampona koji je apsolutna suprotnost. Iako je navodno protiv peruti, ja sam ju i dalje imala i uz to me nenormalno svrbilo vlasište. Ukoliko se i vi borite protiv peruti savjetujem vam da zaobiđete ovaj proizvod. 

Garnier dvofazna micelarna vodica - odličan proizvod, skida i najtvrdokorniji makeup. Drugo pakovanje je već odavno u upotrebi i kupiću je sigurno ponovo.
Balea pjena za umivanje za suhu i osjetljivu kožu - ovo je bila moja prva pjena za umivanje s obzirom da sam ranije koristila gelove u tu svrhu pa ju ne mogu uporediti sa nekom drugom ali ono što mogu reći jeste da solidno skida ostatke šminke nakon micelarne vode. Ono što mi je smetalo kod ovog proizvoda jeste kad nanesem pjenu na lice ona se jednostavno upije u kožu. Ne znam je li to slučaj sa svim pjenama ili je samo ova u pitanju. 
Balea gel za brijanje - odličan proizvod koji može jako dugo trajati kad skontate da vam je potrebna veoma mala količina :D 

Rexona dezići standardno dobri s tim da mi se više dopada miris ovog većeg (invisible black+white)

Naredno što vidite jesu Afrodita hidratantna krema za lice sa bademom i okoloočna krema od kamilice. Krema za lice mi je bila super mada ipak nedovoljno hidratantna za moju suhu kožu no to joj ne zamjeram, ipak je namijenjena normalnoj i kombinovanoj koži. Okoloočnu kremicu sam već ponovo kupila. Veoma masna kremica, odlično hrani područje ispod očiju.  Imate moje preporuke za nju.

Balea maska za kosu (vanilija/bademovo ulje) - nije mi se dopala iz razloga što je preslaba za moju kosu i dvije Gliss maske, također proizvod koji sam spominjala u favoritima (ovdje). Odlična, kupujem sigurno ponovo.

Nivea krema za ruke sa uljem makadamije je iskoristila moja mama ali imam potrebu da je spomenem s obzirom da ona ima jako, jako suhe ruke i ova kremica joj je bila odlična.
Solvente uljni skidač laka za nokte - nije mi bitno koji je u pitanju, uglavnom gledam koji je najjeftiniji s obzirom da su mi svi isti.
Veet depilacijske trakice za noge - kupljene jaaaako davno što znači da veeoma rijetko depiliram noge njima, međutim odlične su stvarno.
Wilkinson brijači sa tri oštrice - iskreno, nisam nešto posebno oduševljena, ne vjerujem da ću ih ponovo kupiti.

Dekorativa

Nyx dark circle concealer - recenziju pročitajte ovdje. Mislim da neću više kupovati ovaj proizvod.
Artdeco Perfect volume maskara također ima svoju recenziju ovdje. Odlična, vrijedi svake marke, preporučujem.
Catrice Even skin tone kojeg nažalost nema više u prodaji
Catrice tečna kamuflaža - što se mene tiče najbolji drogerijski konsiler, drugi mi više ne trebaju :))
Essence longlasting lipliner u nijansi 05 lovely frappuccino
Essence lak za nokte u nijansi 37 Serendipity. Recenziju možete pročitati ovdje


Jeste li probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? 

Volite li čitati ovakve postove? :) 



You Might Also Like

6 komentari

  1. Kako je tačan naziv kremice za okoloočno područje? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Juh danas sam kupila nekoliko ovih Wilkinson brijaca , sad ti kazes da nisu nesto , pa sam i ja odmah razocarana iako ih nisam jos probala 😕 haha , al nema veze ☺☺

    OdgovoriIzbriši

Subscribe