Omiljeno u oktobru - 2015

15:36:00

Bliži nam se kraj oktobra, mjeseca u kome sam isprobala mnogo proizvoda a neki od njih su itekako zaslužili da se nađu među oktobarskim favoritima.

1. Balea oil repair ulje za kosu - o njemu sam pričala ovdje. Svaki put me iznova oduševi.
2. Madame in Love (La Rive) - odličan parfem po vrlo niskoj cijeni. Miris se izuzetno dugo zadržava, što znamo svi da je rijetkost kod ovakvih parfema.
3. Golden rose velvet mat u nijansi 14. Nakon čitanja mnogobrojnih pozitivnih recenzija o njemu odlučila sam da je vrijeme da ga i ja isprobam i nisam se pokajala. 
4. Flormar bronzing powder - spominjan u ovom postu. Sve pohvale za njega.
5. Blush četkica u broju 30A - bila je dugo na mojoj wishlisti i od nedavno se našla u mojoj kolekciji. #konačno
Ja je koristim za hajlajter (highlighter), međutim može se koristiti i za preciznije konturisanje.
6. Essence sjenilo u nijansi 16 - triple shoc 
Jedna klasična smeđa nijansa koja se može iskoristiti u svakom makeup looku. Dobro se blenda što je veliki plus,  dugotrajna je i neće se nakupljati u pregibima i linijama. 

7. MaxFactor longlasting performance tekući puder. Moj je u nijansi 105 soft beige. Lagan puder za dnevnu upotrebu. Opravdava svoj naziv a i cijenu s obzirom da veoma dugo traje na koži i bez prajmera. 


Kisses do idućeg čitaanja :) 




You Might Also Like

0 komentari

Subscribe