New in #2

08:49:00

Skoro dva mjeseca su prošla od prvog New in posta stoga je vrijeeme za novi. :)
Nema mnogo proizvoda s obzirom da nisam uspjela naći u drogerijama sve što sam planirala.



Kad pogledate ovu sliku vjerujem da odmah možete pretpostaviti ko su zvijezde ovog posta :D pa ćemo od njih i početi. 


Konačno su ova dva čuda u mojim rukamaa. Ne možete zamisliti kakva mi je reakcija bila kad sam ih ugledala u drogeriji. Batiste sam tek jednom probala i odmah mi se dopao na prvu, dok sam konsiler koristila već nekoliko puta i pridružujem se klubu njegovih fanova :) Ovo je savršenstvo :D
Njega sam kupila u Bipi u Beču i koštao je 7 eura, dok je Batiste kupljen u Douglasu i koštao je 6 eura.

Moja trenutna micelarna od Ziaje je pri kraju pa sam odlučila da se opet vratim ovoj Garnierovoj (skontala sam i da je ekonomičnija). Za oko 10 KM dobijete 400 ml.
Za Balea gelove ste svi čuli, nema potrebe detaljisati oko njih osim da svi savršeno mirišu.
U Dm-u u kojem sam bila nije bilo nekih specijalnih opcija, pa je izbor pao na ovaj.


Look by Bipa ruž u olovci je također kupljen u Beču, ne sjećam se tačno njegove cijene ali mislim da košta oko 3 eura. Nijansa je 03 Black berry.
Ko prati od početka ovaj blog sigurno je primjetio da obožavam nijanse kao što su ove dvije. 
Essence olovke na izvlačenje su jedan od noviteta ove jeseni/zime. Nju sam uzela onako usput u Mulleru. Nijansa je 07 Plum cake a cijena joj je od 1.5 do 2 eura ne više. 



Svaka moja posjeta Cm-u se izgleda ne može završiti bez barem jednog Essence gel laka. Tako je i ovaj put bilo. Nijansa koju sam odabrala je 36 dare it nude i moram priznati da su im imena lakova stvarno zanimljiva. Pohvale za Essence. :)
Moja S-he olovka za obrve je na izdisaju pa sam se morala opskrbiti nekom novom, a izbor je pao na Rimmelovu u nijansi 001 dark brown. Cijena joj je oko 3.30 KM 


Balea revitalizirajuća krema za ublažavanje podočnjaka i otečenih očiju s ekstraktom lotosa i UV zaštitom za normalnu kožu. Ja nemam toliko vidljive podočnjake ali muku mučim sa tamnim krugovima ispod očiju. Čitala  sam da je  ova kremica nekima poboljšala stanje dok su drugi potpuno nezadovoljni njenim učinkom pa riješih i ja da je probam. Meni djeluje obećavajuće. :)
Dobije se 15 ml za cijenu od oko 3.50  KM. 


Toliko od mene za ovaj new in post :*
Ukoliko me do sada niste zapratili na instagramu i facebooku možete to učiniti ovdje i ovdje :) 


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe