Ebelin brush cleanser

07:33:00


Danas vam predstavljam proizvod koji sam kupila prije par dana ali sam ga odmah isprobala i smatram da zaslužuje svoju recenziju.
Ebelin sredstvo za čišćenje četkica za šminkanje dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je bočica od 100 ml i košta 5.95 KM. Ima raspršivač i za manje četkice je dovoljno jedno prskanje, dok je za one veće potrebno 2-3 puta naprskati.



Sadrži 5% nejonskog tenzida, fenoksietanol i parfeme. (što znači da proizvod služi i za dezinfekciju).
Baš je mnogo izražen miris alkohola koji su oni pokušali ubiti dodavanjem parfema ali im to nije pošlo za rukom. Ima miris kao neki razrjeđivač  ili lak za kosu.




















Sve što vam je potrebno: maramica, sprej i zaprljana četkica. Sprej prsnete direktno na četkicu, sačekate oko 30 sekundi i protrljate po maramiici. Odmah možete primjetiti da četkica postaje čistija.
Ja sam ovaj sprej testirala samo na četkicama za oči i savršeno se pokazao što ćete vidjeti na slici ispod. Mislim da četkice za lice nebi baš mogao detaljno očistiti, međutim kad ste u žurbi ovo vam može pomoći, koliko-toliko.

Mislim da je ovo koristan proizvod posebno za one koji se profesionalno bave šminkanjem ili kad nemate previše vremena za pranje i sušenje četkica. Na mojoj koži nije bilo nuspojava nakon korištenja četkica.



Na koji način vi čistite vaše kistove, koristite li nešto poput ovog proizvoda? 
:* od mene do idućeg čitanja :)) 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe