Glorious cheeks highlighter (Moonlight) | Aura

13:15:00

Danas vam pišem o ovom malom ljepotanu koji je za veoma kratko vrijeme postao dio moje svakodnevne rutine šminkanja. Radi se o Aurinom Glorious cheeks highlighteru u nijansi 220 Moonlight.
Ambalaža je izrađena od čvrste plastike, sa ogledalcetom unutra i zatvara se na klik. Sadrži 5 grama i košta koliko se sjećam od 400 do 500 dinara što vam je nekih 7-10 KM. Aura kozmetiku možete naći i u Sarajevu u ulici Kranjčevićeva 33.

Svilenkaste je teksture, prilično dobro pigmentiran i ne trusi se prilikom nanošenja. U pakovanju nijansa izgleda kao neka bež, međutim na licu izgleda kao duochrome nijansa odnosno prelama se i na ljubičasto, roze, zlatno. U početku mi je djelovalo jako čudno na meni jer sam ipak navikla na one zlaćane highlightere ali vremenom mi se počeo sve više sviđati. Mislim da ovaj highlighter najljepše izgleda na izrazito svijetlim osobama.
Fino je mljeven, sa sitnim shimerom, nema onih ružnih krupnih šljokica.
Postojanost na licu je odlična, dakle neće nestati dok ga sami ne skinete.
Ja ga nanosim na vrh jagodica, vrh usana i ponekad na vrhu nosa.
Ako mene pitate, morate ga imati jer je odličan za dnevne varijante a isto tako može poslužiti i za večernje jer se veoma lijepo nadograđuje.





Kako vam se čini ovaj highlighter, da li bi ste mu dali šansu?


You Might Also Like

2 komentari

  1. Tvoj blog sam slučajno pronašla i zaljubila se u tvoj način pisanja i same slike proizvoda. Bravoo. Imam taj highlighter i zaista ga volim.

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Highlighter je stvarno divan sad me zanima i ona druga nijansa :D

      Izbriši

Subscribe